A Földanya ajándékai

és amit mi adunk cserébe...


Rétyi tó
Május elején részt vettünk Zsombival Rétyen egy szemétszedési eseményen, amit a tűzoltóság szervezett.
A tó melletti Rétyi Nyír természetvédelmi terület, különleges állat és növényilága van, IDE kattintva még többet megtudhatsz és sok szép fotót láthatsz a területről.


Na szóval szedtük és gyűlt is rendesen a szemét, a tó közvetlen partján és környékén, ahol gyakran szoktak piknikezni. Volt ott sörösdoboz és sörösüveg, műanyag palack, cigisdoboz meg mindenféle finomság csomagolásától gumikerékig minden.
A szeméten kívül volt egyéb is amit szedtem.

Gomba.
mezei szegfűgomba
Pont akkor volt a szegfűgombaszezon, amit én nagyon szeretek, így szedtem is szorgalmasan egy jó főzelékre valót és a Zsombi egyik munkatársa is amit gyűjtött nekem adott, így nem dicsekedni akarok de tényleg nagyon finom főzelék sikerült belőle.

Épp aznap, Rétyen kávézott a vendéglő udvarán két úr, a Marosvásárhelyi Rádiótól, akikkel az én drága férjem pillanatok alatt megismerkedett. (Szeret ismerkedni :-))
Leültünk melléjük, beszélgettünk és spontánul kitaláltuk, hogy akkor készítsünk egy interjút, amíg úgyis várakoznak.

Hogy miről?
Természetszeretetről, barangolásról, gombászásról, szemétszedésről meg ehhez hasonlók.
Ha van kedved meghallgathatod itt, mi a  29. perctől jövünk:



Igazi góbéként gondolom te is sokat túrázol, kirándulsz vagy legalább a kertedben gyomlálgatsz :-)


Hasznosan töltött napokat kívánok!


Bea




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...