Megérkeztem

Sziasztok!

Még nem ismerjük egymást, mert nemrég érkeztem meg, erre a kerek, margarettás gömbre, amit ti Földnek neveztek. Én az égből jöttem.
Ott nagyon jó volt. A bárányfelhőkön aludtunk és onnan lógattuk le a lábunkat figyeltük az embereket.
Egyszer csak megláttam, hogy egy családban nagyon szeretnének egy kisbabát, ezért úgy határoztam, hogy hozzuk költözök.


Látjátok, hogy meditálok?
Megkértem egy erős gólyát, hogy vigyen el hozzuk. Így szeptember 13-án meg is érkeztem a szüleimhez és hozzátok, mert én is Góbémeditáló vagyok, naná!
Én már az égben is meditáltam és azóta is folyamatosan.

Még egy kicsit várnotok kell, hogy találkozzunk a programokon, Szentgyörgyön a Lábas Ház  7-es termében, ha kicsit még növök én biztosan ott leszek!

Sziasztok!

Bazsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...